Sök i bloggen

fredag 12 september 2008

Fredag.

Inte så mycket å berätta..
Fick en låda med godis och kakor i present av Maria, Hello Kitty plåster av Mamma..
Var ner med Maria och handlade igår också, eller ja hon körde ner mig och hjälpte mig eftersom jag inte har någon bil just nu!
Senare var jag till Hotellet på nått föredrag om Aloe Vera med Madde.
Sen blev det väl sängen ganska tidigt..
Roligare födelsedag än så hade jag inte =S

Har städat idag, Henrik somnade väl inte fören 5 inatt heller, så då fick jag, Den tjocka gravida kvinnan fixa dammsugning och torkning av golven.. Men men, man kan ju säga att jag är van..
Har tvättat lite och fixat också, ska börja tvätta tyget till liggdelen på vagnen också, men det är ju inte så bråttom än så..

Gick in i vecka 28 idag! :) tiden går..

Inga kommentarer: