Sök i bloggen

torsdag 16 april 2009

Torsdag - trött som tusan..

Hade en jobbig kväll igår, satt och fixade lite till min tatuering, har kommit på hur jag vill ha det runt min Kitty tatuering iaf! :D Sen ska jag bara rådfråga andra vilken av dom 2 jag gjort som det ska vara.
När jag satt här igår kväll och skissade med penna och papper så började jag domna bort i benet, kände mig lite halft svimfärdig och sen kom huvudvärken! MIGRÄN!!
Plockade undan och försökte skynda mig i säng!
Kändes som om jag skulle svimma när jag försökte sova (var antagligen bara jag som höll på att somna, så det var nog inget svimmande på gång :D)
Vaknade säkert 10 ggr på 3 timmar för att så fort jag rörde mig så höll jag på att spy!
Gick upp vid 4 inatt och tog 1 alvedon, sen somnade jag faktiskt ganska så gott!

Nu är jag helt bra igen, men jag ska köpa en sån där nässpray som är till för att tas när man får migrän!
Måste ha en, blir rädd och helt skakis när jag får migrän.

Nej nu ska jag fortsätta fixa lite :)

Inga kommentarer: