Sök i bloggen

lördag 4 april 2009

lördag.


Har varigt ute och gått idag också.
Tog en promenad ner till lilla bron igår med barnen och maria, mötte upp memlan på vägen så hon också fick lite motion :D
Idag gick vi ner till byn och köpte godis till Hampuz.
Det var +20 grader i solen idag enligt termometern utanför ytterdörren idag!
Solen skiner varenda dag och det är så himla skönt, det är konstigt hur mycket energi man får så fort solen kommer fram! :D
Satt ute med barnen ända tills Nova blev förbannad, hon tröttade efter en stund.
Men det var mysigt att sitta nere här utanför med en isfolks bok och bara njuta!

Såg när vi var nere på byn att min dotter kanske har lite väl mycket rosa?! :D
Syns ju att det är en liten tös iaf!
Skulle vi bara ha haft en rosa vagn så hade jag blivit hämtad av männen i dom vita rockarna :D

Nej nu ska jag fortsätta att kolla lite på datan och sen gå och lägga mig :) känns att jag börjar röra på sig mer än vad jag brukar...

Inga kommentarer: