Sök i bloggen

torsdag 9 april 2009

Torsdag

Har kommit in i en tröttperiod igen.
Mamma kom upp i förrgår och vi har haft det underbart roligt :D
Gjorde en massa ärenden på byn tillsammans igår sen hämtade vi Hampuz på dagis och fick påskfika, sen bar det av upp till Öje och hade en mysig kväll.
Åkte inte hem fören 20.30 :D

Idag har jag 2 påskbarn :D
Tog en stund att måla prickar på Nova, hon ville inte alls ha en massa kladd i ansiktet, men det gick till slut.
Maria var hit i går kväll med en present från hennes mamma till Nova.
Det var en jätte fin klänning (Nova har den på kortet)
En riktigt fin prinsess klänning :D

Ska åka upp till mamma och vara lite social idag efter jag hämtat Hampuz, får se då om han vill sova kvar där, han sa det både idag och igår.
Funderar på om jag ska hoppa in i duschen och sen lägga mig på soffan och vila en stund, men vi får se då..

Nej nu ska jag fixa lite...

Inga kommentarer: