Sök i bloggen

onsdag 22 april 2009

Onsdag

Mulet idag.
Igår var jag och tösen och handlade..
Henrik hämtade Hampuz på dagis och sen åkte dom upp till flotten och var där ända tills dom skulle på Hampuz gympa, var hem och hämtade påsen med gympakläder sen åkte dom igen, så jag hade hela dagen ensam med Nova igår :D
Hampuz var så trött när han kom hem att det blev bara mat och sen blev han så trött att han bara tyckte att allt var emot honom.. Skrek för minsta lilla.
En kul grej var att när han hade lagt sig i sängen så skulle jag gå och hämta ett glas mjölk, jag fick snällt gå och ställa det i kylen igen för på dom 1-2minuterna det tog att gå in i köket och hälla upp mjölk och gå tillbaka igen, hade Hampuz somnat!

Annars har det inte hänt så mycket annat.
jag och Hampuz bakade honungskaka i förrgår.
Den blev jätte god, det var citron och grejer i så det blev lite mer smak på den :D

Nej nu ska jag återgå till liggläge i soffan och bara glo på dumburken :D

Inga kommentarer: