Sök i bloggen

söndag 26 april 2009

Söndag

I går låg jag på soffan hela dagen med huvudvärk..
Skulle ju ha varigt skönt att komma uti solen, men icke, hade lite för ont i huvudet för det :)
Det var kanske 25+ här igår :D
I fredags var jag ut med hela gänget, jag och maria dansade och lyssnade på våran musik i köket hos dom och pojkarna satt uppe vid datan och spelade sin musik och tråkade.
Sen bar det av till Taket, bandet som spelade sög ju, men annars var det skoj att träffa lite folk.

Ska snart ta ut Nova i vagnen så hon får sova ute lite och så ska jag passa på att springa ner med lite sopor.
Det kommer en kille idag och ska kolla på kattpojkarna.
Dom har iaf lärt sig att ta sig ur lådan dom ligger i, så snart åker skyddet upp så dom inte tar sig in i vardagsrummet.
Vill inte ha dom i soffan eftersom jag är så pass allergisk mot dom..

Nej nu ska jag sätta igång och fixa lite.

1 kommentar:

Memlan sa...

vilka är hela gänget??