Sök i bloggen

torsdag 23 april 2009

Torsdag - sol och fint.

Snart är det 2 månader sedan Ellinor flyttade till himlen..
Känns som om jag, dom senaste 2 månaderna har tagit vara mer på mitt liv!
Har hunnit vara nere i Sthlm 2 ggr och träffat mamma ett X antal ggr :D
Tagit hur många promenader som helst och säger JAAA till livet!
Städar om jag orkar och vill, ringer den jag har lust att prata med och känner mig nöjd med livet!
Vissa saker behöver förbättring, men jag känner mig nöjd, till att börja med iaf :D
Jag vet att Ellinor hade ett stort inflytande på mig, ta inte livet så hårt, alla hinder går att hoppa över, annars får man ta en annan väg, Ta det med ett leende, det finns ingen anledning att stå och förbanna livet för att jag inte är smart nog att komma på det mest logiska/enklaste att göra i vissa situationer! :D

Känner mig glad över att jag han lära känna henne, men är ledsen över att det inte fick mera tid, men jag kanske bara behövde en kort lektion i det glada livet.. Har faktiskt ett stort leende på läpparna!

Annars då? har jag inte planerat så mycket idag, det blir iaf dusch snart, Nova ska bara äta lite :) sen blir det en promenad i det fina vädret!
har planerat med Maria att vi ska ut nu i helgen :D
Det är mer än 1 år sedan jag var ut och Dansade sist! den 20 Mars!! :D
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

Nej nu är Nova hungrig..
Puss å kram på er alla..

Inga kommentarer: