Sök i bloggen

måndag 13 april 2009

Måndag - Nova 5 månader

Åkte upp till mamma i Torsdags ju och blev kvar tills igår.
Har haft en super mysig helg uppe i Öje.
Nova kan nu rulla över på mage helt och gör hellst det hela tiden, orkar hålla upp huvudet jätte länge.
Mamma gjorde ett eget babygym av en sop och Novas leksaker :D

Satt ute hela dagen i förrgår och myste i solen med mamma och löste korsord!
Hampuz sprang runt och lekte och Nova sov nästan hela tiden.
Hon satt i mammas knä en stund.
Jag började rensa en av rabatterna och kände mig jätte duktig efter det :D

Igår när vi kom hem så städade jag lite och sen kom mamma och Conny och kollade på dom söta små kattbebisarna :D

Oskar från Henriks jobb var hit igår och dom drog vidare upp till Ramona på fest, Jag gick och la mig runt 12 inatt. Somnade på soffan.
Var in i sovrummet bara för att kolla om Henrik hade kommit hem eftersom jag inte har hört honom inatt.
Öhman har tatuerat Henrik :D
Så nu har Henrik en tatuering på höger överarm där det står "A7X"
Han sa bestämt igår innan han åkte att han inte skulle ha någon tatuering, men så blev det inte :D

Idag blir Nova 5 månader :D stor tjej nu ju!

Nej nu ska jag försöka hitta på något..

Inga kommentarer: