Sök i bloggen

onsdag 28 januari 2009

Onsdag - åh så ont det gör..

Känner mig lite smått öm i ryggen, nästan så jag vill skrika lite.. :D
Men som Hampuz sa i morse : " mamma du får skylla dig själv, för du kunde ha sagt nej när du skulle tatuera dig, jag ska aldrig göra en tatuering.. "
Haha, ibland kan få igen för det man gör :D

Annars då?
Inte så mycket, har varigt ner på byn och tankat Berlingon och lämnat pengar för Tatueringen..
Annars har jag faktiskt inte gjort ett skit.. badat barnen, men inget annat..
Nova har sån magknip så hon vill inte ligga själv, bara ringlar runt som en orm brevid mig, och när jag tar upp henne så tittar hon på mig, säger "njäää" och så somnar hon.... Skit unge..

nej nu ska jag faktiskt koka mig kaffe så här på kvällen och bara sitta i soffan =D

Inga kommentarer: