Sök i bloggen

fredag 30 januari 2009

Fredag - trevlig kväll igår.

Hade en ganska så bra dag igår, Hampuz var på dagis och hade åkt skridskor :D Han börjar bli duktig på det nu!
Mamma ringde och berättade en tråkig sak, men hoppas att det fixar sig!
Men min mamma är bäst så jag litar på att hon fixar detta :D

Henke kom hem från jobbet sent och åkte en stund till Skalman.
Maria kom hit strax efter att Henke åkt och åkte strax innan Henke kom hem.

Har varigt på Soc och skrivit på papper till faderskapet.
Hampuz skulle ha varigt med Memlan under tiden, men han ville så gärna vara med..
Memlan var hit och sov en stund på våran soffa, bebisen ville inte sparka när jag ville känna :D
Nova har varigt super sur nu på kvällen, hon blev inte nå gladare när hon fick ren blöja, fick äta och hon ville inte ligga naken heller. Till slut så fick jag nog, stoppade nappen i munnen på henne och la henne i vagnen, men vad hände då?! Jo skitungen somnade på mindre än 5 sekunder!!
Ville väll bara vara ifred antar jag..

Sitter och har lite fradagsmys med Hampuz, chips popcorn och dricka.
Sitter i telefonkö till FK också, skulle ringa nu i dag på kvällen.
Ska kolla om dom har fått fingrarna ur röven och börjar gå igenom mina uppgifter.

Nej nu ska jag vara lite sociala med min lilla familj.

Inga kommentarer: