Sök i bloggen

söndag 11 januari 2009


haha, linnet jag fick i julklapp! men det var inte det jag blev lite fundersam över! Ser inte ut som jag precis!
Men ganska så nöjd med att jag har lagt på mig lite :D kanske mer Novas förtjänst än min, men ändå! :D

Har kollat lite på Ikea och ska beställa 2 förvaringsmöbler därifrån sen.. men det skulle gå på ca 1100kr så får vänta lite med det, ska göra färdigt båda rummen med nytt golv och tapeter först. Vi har bestämt oss för att sätta upp en tavla som vi målar med griffelfärg inne på barnens rum, ganska stor ska den vara, kanske 1*2meter, ska nog måla med magnetfärg under griffel över, så man kan sätta fast saker också.
Bara längtar tills vi får in pengar nu så vi kan sätta igång.. Vill ha iordning..
Ska börjar städa ur garderoberna inne i stora rummet också, så mycket skit som vi inte behöver!

Nej nu ska jag nog ringa hem Hampuz så ska vi åka upp till Karin och hälsa på, och visa upp lillskruttan!

Inga kommentarer: