Sök i bloggen

tisdag 27 januari 2009

Fixat tatueringen :D


Nu har jag äntligen fått min tatuering fixad!! :D
Tack Boompe för det!
På bilden är den inte riktigt färdig, den är rosa i rosetten nu och så är morrhåren lite skarpare.
Men satan så ont jag har nu, eller inte ont heller, utan det känns som om jag har träningsvärk, skönt att sitta med ryggen mot något för då känns det som om ryggen slappnar av :D

Var med Hampuz på gympa idag, det var super skoj tyckte han :D
Sen åkte vi hem så jag fick hämta andra bilen och sen hämtade jag Maria.
Henke och Hampuz stannade en stund och kollade hur det gick.
Sen blev Hampuz hungrig och ville hem och få i sig lite kvällsmat!
Snygg Maria var i håret då, hennes diadem gick sönder igen.. Hon har otur med diadem, dom går bara sönder!
Men Nova tyckte det var skoj iaf! Hon kollade på Marias hår och skrattade :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig, trött som tusan, har börjat äta "mamma" tillskott för gravida och ammande (personer som äter för två) :D Men väntar på att kroppen ska börja vänja sig vid dom så jag känner mig lite piggare, det kunde ta ca 1 vecka sa hon på hälso kosten..

Nej nu måste jag gå och lägga mig, trött som tusan..

Inga kommentarer: