Sök i bloggen

fredag 16 januari 2009

fredag - kallt satan..

Har inte hunnit göra annat idag än att käka lunch..
Men igår hade jag en jätte mysig kväll. Maria och Svenne kom hit med lite mjölk och jag bjöd på kaffe och lite sockerkaka. Dom kom vid 19 och åkte vid 23 :D Mysigt värre.
Hampuz somnade efter en saga och vi satt inne i köket, Nova var med oss till och från.
Fes mest och låg och flinade på köksbordet.

På Onsdag ska jag fixa en liten middag för henke, han fyller ju 28då. Men han jobbar nog på Torsdag så det blir bara middag med trevligt sällskap, men han vet inget än så länge :D
Får pengar på Tisdag, så jag ska storhandla och fixa lite.

Den 10:de nästa månad ska Nova få 2 sprutor vaccin. Urk.. Jag fick med ett Embla plåster som jag ska sätta på 1 timme innan vi ska dit! Tog en tid på Tisdagen där så Hampuz är på dagis, inte så bra om han ser att Nova får ont av sprutorna.. 1 i varje ben ska hon få. Inge skoj alls.

Annars då?
Inget alls. får se vad vi ska hitta på senare.
Det är ju så himla kallt så det går ju knappt att vara ute om man inte vill frysa ihjäl..
Mamma och Conny kommer upp ikväll iaf! :D Längtar!

Nej nu ska jag koka mig lite kaffe och ringa till Mor och snacka lite skit, om hon inte jobbar och inte kan prata..

Inga kommentarer: