Sök i bloggen

lördag 31 januari 2009

Lördag - godis och besiktning.


Var på besiktning i morse med Hampuz, hade det mysigt och Hampuz satt och sjöng "Rosa Helikopter" hela tiden medans i väntade på att få åka in.

Senare på dagen blev det till Maria och dricka kaffe och kolla på datan.
Första bilden är hur tatueringen såg ut när jag kom till Maria, satan så ont jag hade..
Maria hjälpte mig att ta bort lite av det som satt löst och det visade sig vara en hel del med äcklig smörja..
Den andra visar hur tatueringen blev när Maria var färdig..
Super skillnad eller vad.
Förstår att henke tyckte det var äckligt att hjälpa mig att smörja innan.

Har färgat håret på maria idag. Drack lite mer kaffe och pratade skit. Hon är på G hit nu.
Ska ta mig in i köket strax och sätta på lite mer kaffe.

Nova har börjat få egen vilja, om man försöker med saker som hon inte har tänkt sig så blir det ett himla liv.

Inga kommentarer: