Sök i bloggen

lördag 17 januari 2009

lördag - inte så lockande..

Mitt liv just nu känns bara jobbigt, känner inte som om något lockar alls!
Hade en jobbig kväll/natt inatt.. Fick höra saker jag hellst hade sluppit!
Men det är väl sånt som händer!
Kände att jag bara ville sätta mig i bilen och åka igår, bara åka flera timmar och inte behöva tänka. Hade velat åka upp på byråsen och bara ställa mig och skrika ur mig all ilska och besvikelse!
Idag känns det bättre men ändå inte 100%
Känner mig tillplattad!

Får se om Mamma och Conny kommer upp till huset idag, då ska jag åka upp med barnen och bara vara, får se om Henke kommer med eller hur han gör.

Sitter och dricker kaffe nu och ska nog ringa Mamma strax och se hur det blir.
Har klätt på Nova en fin klänning idag :) En jeans klänning med blommor som hon fått ärva av grannens söta flicka Saga :D

Nej nu ska jag göra annat!

Inga kommentarer: