Sök i bloggen

söndag 18 januari 2009

En söndag som alla andra.

Mamma och Conny kom upp igår.
Jag och Maria och barnen var upp dit och drack lite kaffe och åt muffins som jag och Hampuz bakat. Hade det väldigt trevligt.
Nova fick ligga utan blöja hela kvällen igår :) Hon tyckte det var skoj, deckade efter en stund..
Maria ringde senare på kvällen och berättade att Elvis har flyttat till katthimlen!! :(
Pratade kanske 1 timme om allt från himmel till jord.
Pratade med mamma 1 timme igår också, fick veta lite om hur det var runt henne när jag blev till och sen när jag var bebis. Något jag aldrig reflekterat över innan Nova kom. Nyfiken som få.
Funderar på att åka bort till Maria och hämta lite saker ur Balenon som hon fått låna av oss, bland annat stommen till Novas stol och skridskorna.
Henke jobbar idag, slutar inte fören ikväll någon gång.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. känner bara för att ligga på soffan och dega!
Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden! Sover jätte länge på morgonen, och tar mig knappt upp ur sängen.

Nej, kaffe och TV nu då..

Inga kommentarer: