Sök i bloggen

söndag 7 december 2008

Söndag - ut och leka i snön..

Har lovat Hampuz att gå ut och leka i snön strax.
Vilken jäkla tur att jag är ganska så pigg i dag då!! =D
Maria kommer lite senare, när hon har vaknat, och så ska vi baka lite pepparkakor.
Henrik var ju så smart att han var hemma och ledig torsdag, fredag, just dom dagarna som Hampuz är på dagis, bättre om han hade varigt ledig dagar som Hampuz var hemma eftersom jag inte orkar så mycket just nu!
Kom på att det jag försöker göra nu är att bara vänja mig vid livet, som det ser ut just nu!

Nu är Hampuz klar så vi ska väl ta och gå ut, sen när vi kommer in ska jag städa lite tror jag. Det dumma med att jag har Pigga dagar är att jag tar ut mig helt och hållet så jag är helt slut i flera dagar efteråt.

Den 19 ska jag upp till Mora och fixa airbagen i bilen!
Skulle kosta runt 500:- för att bara dra ur kontakten till den och sätta dit ett motstånd.
Men, men, ska passa på att gå in på ÖB och kolla lite =D
Ska ju ha med mig både Hampuz och Nova då, så får se om jag ska lura med mig Maria så jag håller mig på lite bra humör =D

Kände igår att jag blir mer aktiv när Maria är här, kanske för att Hon är så snäll att hon avlastar mig lite med Hampuz, bara genom att prata med honom och visa honom saker när hon är här.
Tycker om Maria!! =D Vad skulle jag göra utan henne??!!

Nej nu ska vi gå ut så i kan komma in snart igen =D

Puss å kram

Inga kommentarer: