Sök i bloggen

onsdag 10 december 2008

Onsdag - Vintermörker och kyla

Svin kallt ute idag.
Det har redan blivit mörkt ute, inge skoj alls, hinner ju inget alls.
Har vilat hela förmiddagen idag, både jag och Nova har legat utslagna på soffan.
Känns som att dagarna går så himla fort nu! Hinner inget alls. Känns inte som dagarna ger något, men det kanske är för att jag är så trött hela tiden, vill bara sova.
Pratade med Hans idag på MSN, han sa att vi får ju låna hans bil om vi vill sen när vi ska ner, ifall jag och barnen tar hans bil eftersom det inte finns någon airbag på den, och att henke tar våran bil ner. Men vi får se.
Kollade i almanackan idag och såg att jag skulle ha varigt nere på BVC idag klockan 10.15, men då sov jag skönt kan jag säga.

Snart kommer Henke hem. gud så skönt..
Stora syster fyller år idag. Grattis till henne. 27år..

Nej nu ska jag fixa lite eller bara lägga mig på soffan.

Inga kommentarer: