Sök i bloggen

fredag 12 december 2008

Fredag - Nybadad och nerkräkt..

La mig i badet för att få lite egen tid nu på kvällen.
Såå skönt, läste Isfolket och njöt i bubblorna.
hade en mysig kväll med Nova sovandes på min mage, men så kräktes hon på mig så det rann ner mellan tuttarna... =S
Men, men sånt man får räkna med =D
Tvättade av mig och Nova fick bada så nu är vi rena igen och luktar gott =D

Har inte gjort nått alls närstan idag.
Var ut en stund med Hampuz och Nova, åkte lite pulka ute på gården och Nova sov i vagnen.
Hampuz är väl för söt. Jag stod i köket och fixade lite och Hampuz frågade: "mamma, får jag behålla lillasyster?" Jag svarade: "hur menar du då?" Hampuz: "Jo men får jag ha kvar lillasyster ända tills jag blir stor?" Men så söt då!! =D förklarade att ja det är ju klart att vi ska ha kvar lillasyster, hon ska ingenstans =D

Jag, Hampuz och Nova åker ner till Sthlm på söndag nästa vecka.
Får se hur det går då =D

Inga kommentarer: