Sök i bloggen

måndag 8 december 2008

Måndag - bilder och lite annat.

Jag lovade mamma att jag skulle lägga upp lite nya bilder =D
Har också fixat med alla tidigare inlägg, så nu kan man klicka på "ettiketten" Bilder och komma till alla inlägg med bilder.

Bilden har Maria tagit här hemma en av våra ensamma nätter med kaffe och skitsnack. Nova ser ut som en lite trollunge.
Brås på mig =D





Hampuz har fixat så att han och Nova skulle ligga på golvet bredvid varandra och mysa när jag, Maria och Henke satt och fikade.
Nova är jätte intresserad av Hampuz, kan ligga och kolla på honom hur länge som helst.

I morgon är det dagis som gäller för Hampuz.
Han tycker jätte mycket om att vara på dagis och på torsdag så är det Lucia tåg. Ska åka på Dalaridå i morgon och kolla om dom har någon billig tomte dräkt.
Köpte aldrig någon förra året för då ville han bara ha en tomteluva på sig.

Försökte få igång sängmobilen till spjälsängen idag, men det blev dåliga resultat!
Öppnade batteri luckan och såg att det var super stora batterier "type D" stog det på dom, är lika stora och tjocka som dom som sitter i brandvarnare fast runda.
Så jag ska åka på Järnhandeln och kolla om dom har sånna.

Skulle kolla på Hemköp idag hur mycket hem permanent kostar, men det fick jag inte veta, för dom hade ingen... typiskt...

Hampuz är ju inge söt heller =D
Han har fått en reflex av Henrik, en sån man kan sträcka ut och slå mot armen/benet så rullar den ihop sig, det är den han har satt på näsan.. =D

Nej nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp och fixa en massa i morgon.
puss å kram

Inga kommentarer: