Sök i bloggen

torsdag 25 december 2008

Jul är kul

Jaha då var denna julen avklarad.
Fick en massa fina saker. Hampuz fick sig en hel del nya saker. Stora saker om inte annat.
Nova fick sig en massa kläder, fast favoriterna fanns bland mormors och farmors saker.
Jag fick mig en vete kudde som ser ut som en lila nalle :) den lucktar lavendel och det vart en favorit hos Nova kan jag säga..
Henke fick också en massa saker. den roligaste fick han nog av min kära mor :) samma här, jag fick mig en liten kitty väska :) och då menar jag liten och jätte fluffig, super söt.
Ska ta och lägga upp lite bilder sen, men ska göra det på våran data sen istället, sitter och skriver från svärmors nu..

nej nu ska jag och hampuz fortsätta med frukost och sen öppna förpackningarna till resten av julklapparna.
puss å kram

Inga kommentarer: