Sök i bloggen

lördag 20 december 2008

Lördag - det var inte igår!!


Ja du.. det har väl hänt en hel del, vilket jag bara kommer ihåg hälften av! =D som vanligt..
har iaf haft mysiga kvällar/dagar med Maria och Barnen, bakat och fixidonat.
Har inget internet hemma längre så kan inte skriva hela tiden längre..

Jaha då var det bara 4 dagar kvar till jul!
På måndag åker vi till Sthlm!
Vi åker ner tillsammans allihopa och sen åker Henrik hem tidigare så tar jag och barnen bilen hem senare.
Hampuz hade bakat en fin pepparkaka på dagis som han fick ta hem i torsdags och självklart så åt han upp den på vägen hem :D

Lilla Nova är så himla förkyld!
Så blir det väl när man har en storebror som går på dagis :D
Hon snorar och låter inte alls så himla glad hela tiden.

Jag har iaf permanentat mig!
Hoppades på att det skulle fungera den här gången, men icke då!
Började vid 22tiden igår kväll med permanenten, Maria hjälpte mig, blev en del kaffe och skitsnack, Maria spillde kaffe på golvet och vi garvade, hade det jätte mysigt..
Men så blev vi inte klara fören strax innan 2 inatt!! :D
Maria petade mig i ögat och jag sa bara "va snäll du är du!!" och kommentaren jag fick tillbaka var bara "jag skulle bara känna om det var mjukt!" :D åh så jag skrattade!! :D
Gjorde en fin frisyr iaf i morse, blev väldigt nöjd!

Nej ohh nu vill jag bara åka ner till Sthlm, längtar till att fira lite jul med barnen :D
Ska bli roligt!

Annars har det väl inte hänt så mycket!
Spenderar dagarna med att läsa Isfolket och prata i telefon och dricka kaffe!
Henke jobbar ju hela tiden så har inte så mycke annat att göra än det och sen vara med Maria! men det duger gott och väl!! :D
Nej nu ska jag gå och lägga mig..

Inga kommentarer: