Sök i bloggen

söndag 28 december 2008

Maria är min! Bara min!

Tur att jag har en vän som tycker om mig för den jag är och som jag tycker om för den hon är!!
Hon är mitt allt!
Såna växer inte på träd precis, har letat i många år på en sån som henne.. :)
Nu har jag dig Maria och tack för det vackra du skrev om mig!!

Från Maria:
"Jag har min klippor här i livet, men den största är Millan, henne älskar jag över allt annat och släpper inte i första taget, henne kommer jag att hålla hårt i för hon är bra, bäst, när de stormar i mitt liv finns hon som en fyr som hjälper mig hem, till mitt, till att försöka må bra! om jag inte haft henne att ringa, i tid och otid, skulle mitt liv vara mycket svårare, skulle vara utan många skratt, skulle vara ett tomrum, hon fyller mitt tomrum och hon gör det bra!"

Inga kommentarer: