Sök i bloggen

onsdag 31 december 2008

nytt år inatt då..

fan blir bara deppig när alla andra runt mig är deppiga!
känner inte att jag orkar vara den som är glad, pratade med maria nyss, hon är iaf glad idag.
Har iaf badat båda barnen nu på kvällen.
Tog inte med mig några fina kläder till idag eftersom det inte var meningen att vi skulle stanna så här länge.
svärföräldrarna är iaf iväg och handlar lite god mat, så lite trevligt kanske det blir iaf!

Har varigt hos mamma och conny i 2 nätter, det var skönt.
Igår var vi ut till mamma på jobbet och fick se en jätte hummer :D den var lika stor som Nova.. och vägde precis över 3 kg..!
och så tog mamma med sig en hummer hem igår kväll som vi åt :D Hampuz vågade inte ens smaka.
Har varigt ute och träffat malin också, åt lunch tillsammans i nacka forum.

nej nu ska jag fortsätta att göra det jag höll på med.. ingenting..

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack tack kan behövas:) kram kram

Anonym sa...

ja vi får väl hoppas... är rätt le på alla känningar och att ingen ger mig ett bra svar... kram tackar så mye