Sök i bloggen

onsdag 23 september 2009

Trött på detta.

Nu snart får jag ett nervöst sammanbrott.
Jag vill inte vara kvar i Malung mer nu!
7år räcker gott å väl!
Vet inte vart jag vill, men allt är bättre än Malung, antagligen blir det Lima/Sälen ifall jag får jobbet, men tusan vill inte vara kvar längre! Har totalt tröttnat på allt!

Ska upp till Sälen på fredag.
Mamma och Conny kommer då också :)
sen får vi se hur det blir om mamma stannar tills vi ska ner igen, men antar att jag bara stannar helgen där nere.
Maria ville vi skulle träffas och ha skoj på onsdagen :D men tror inte att jag stannar så länge, men man vet aldrig :) Känner att jag trivs så fruktansvärt bra i Sthlm!!!!

Barnen är som små änglar :)
Hampuz somnade i soffan vid 19 :) Han är ju för fin med sitt ljusa hår som är ganska så långt nu och sen den mörka färgen i ansiktet :D
Inte konstigt att flickorna på dagis springer efter honom hela tiden :D
Nova är också fin, men hon är som sagt min lilla trollunge!

Nej nu satan ska jag ta och lägga mig och sova bort dom här otroligt negativa känslorna som jag har inom mig!
Om jag inte kommer härifrån snart så blir jag tokig!

1 kommentar:

Memlan sa...

Ja du får gärna träffa oss också om du har tid va ju ett tag sen :( Hoppas du vaknar imorgon med ny posetiv energi :) kram