Sök i bloggen

torsdag 24 september 2009

i morgon blir det skoj :)

Åker upp till sälen i morgon så Henke ska vara hemma med barnen :)
Ska lyxa till det och köpa mig en kaffe på vägen har jag bestämt mig för, och godis som jag kan smaska på, ska inte röka innan jag har varigt där, så då får det bli godis istället :D

I morgon kommer mamma och conny :D
Det ska bli skoj.
Ska på synsam å kolla ögonen och prata om linser på tisdag, så vi kanske åker ner till Sthlm redan på onsdag :D
Ska försöka åka ut till tullinge iaf och hälsa på svärisarna, maria och thomas och förhoppningsvis kan memlan komma dit också.

Fortfarande inget nytt om boende.
Håller på att bli tokig här.
Vill bara någonstans där det går att hitta på något, kan ta barnen och åka och bada eller bara kolla i intressanta affärer om man får lust.

Nej nu ska jag fixa lite..

Inga kommentarer: