Sök i bloggen

fredag 18 september 2009

Skön dag i malung.

Idag har vi haft det ganska så skönt.
Nu är det fredag och vi får se vart denna helgen leder.
kanske åker upp till sälen i morgon och kollar på ett hus som en kille ska hyra ut.
får se hur det blir, det är bara en 2:a, men det kanske funkar så länge iaf.

Nästa helg kommer mamma och conny upp och hälsar på. :)
Det ska bli skoj.
Sen helgen efter det så åker jag ner till sthlm, men det har jag nog redan skrivit :)
Funderar på om jag ska ta och lägga mig i badet ikväll efter Idol och bara ha en stund för mig själv :) Läsa en bok och bara lyssna på musik :)

Var ut på en promenad idag med barnen, gick ner till stallet, men hästarna hade gått in och lagt sig :) trodde Hampuz iaf.
Har bytt liggdelen på vagnen till sittdelen och pumpat däcken på den.

Nej nu ska jag fortsätta dricka lite kaffe och sen lägga barn 2. Barn 1 sover redan.
Puss å kram

Inga kommentarer: