Sök i bloggen

tisdag 29 september 2009

helgen och allt annat



I fredags så kom Mamma och conny upp, Maria och Sonny kom också :)
Åkte upp till mamma och la barnen för att sova där, när mamma kom så åkte jag nästan direkt.
Hem och bättra på sminket och sen åkte vi ner på Manhattan och Dansade med Maria och Sonny :)
På Lördagen blev det upp till öje och äta lunch, åka ner på marknaden, Hampuz åkte karusell och gjorde grejer för 200:- Känner på mig att nästa marknad kommer bli lite dyrare? :D
sen så ville Hampuz sova över en natt till hos mormor, Nova skulle också sova kvar tyckte han.
Så Lördag kväll blev lugn och skön med film på soffan och mys med Henrik :)

Känns att det behövs nästan 2 dagar ledigt från barnen för att kunna slappa ordentligt :) för på Söndagen så kunde jag inte sova längre än till 9 och gick upp och började städa :)

Igår hade vi det mysigt uppe hos mamma efter dagis, låg bara på soffan och dega medan Nova sov och Hampuz lekte :)
Idag blir det ner för att kolla synen för min del. Ska möta Anneli (Marias goa mamma) några minuter i 10 så ska hon och Nova ta en promenad medan jag är inne. får se om vi hinner med en fika innan jag måste hämta Hampuz på dagis igen :)

Sen får vi se hur det blir, måste hem och kolla lite papper sen, får se om vi åker till Sthlm i morgon eller hur det blir, räkningarna måste bli dragna första bara.
Sen så blir det kommande helg ute i skogen med massa pojkar :D

Inga kommentarer: