Sök i bloggen

söndag 13 september 2009

Lägga mig strax då..

Snart blir det sängen.
Ska ner och lämna Hampuz på dagis i morgon 8.30, klockan 10 ska jag vara på BVC med Nova, klockan 11 blir det föräldragrupp och 11.30ska Hampuz hämtas på dagis.
Tycker inte om dom nya tiderna på dagis!!
Men jag ska nog hämta Hampuz på dagis strax innan vi ska på föräldragruppen.

Ska ringa till en kille i morgon om eventuellt boende i Lima.
Får hoppas att det går vägen den här gången då.
Måste ringa om dagisplats till barnen också.

Har iaf haft en skön födelsedag.
Lugnt och skönt, håller på att bli frisk från förkylningen så jag är helt slut.
Nova har börjat säga några ord så att man fattar vad hon menar :D
Ampa = Lampa
Kaa= Katt
Hon pekar på lampan när hon säger Ampa och väntar på att man ska säga att hon har rätt :D

Satt nyss och kollade på ett program på Kunskapskanalen, det handlade om hur man ska behandla barn, hur mycket beröm och hur mycket man kan "muta" barnen innan dom undermedvetet far illa.
Väldigt intressant, Jag har ju allt det i huvudet sen innan, men det är en annan sak att alltid orka leva upp till det, men jag försöker ju iaf! :D

Ska gå och borsta tänderna och ta en sista rök nu innan jag går och lägger mig, ska ta och lägga upp lite nya bilder i morgon :)

Inga kommentarer: