Sök i bloggen

tisdag 1 september 2009

OMG!!

Har glömt att skriva att jag gjorde ju bort mig totalt när jag hade problem med Novas bilstol.. Hon satt ju så dåligt i den..
Ringde till Akta Graco för att kolla vad dom tyckte att jag skulle göra, hon frågade en massa frågor om hur Nova satt och hur hårt jag hade bältet..
Så kom frågan: " Har du plockat bort frigolit biten som sitter under klädseln?"
Jag svarade: " Vilken jä**a frigolit bit?"

Jaha, jag gick ner till bilen och kollade om det satt något man kunde ta bort, och självklart!! det skulle man tydligen göra när hon kan sitta själv! Så duktig jag är då, 3 månader för sent tog jag bort den, men nu är det gjort :D

Annars har jag inte gjort så mycket, mamma har åkt hem iaf.
Nova fick för sig idag att "nej, nu ska jag inte sova på dagarna"
Hon somnade 9-9.20 idag och sen vid 15.30-16..
Och jag har fått mig en redig förkylning och hade bara lust att ligga på soffan och känna mig SJUK!! :D
Men men, jag har det inte som Octomun :D

Nej nu ska jag käka ännu mer halstabletter och lägga mig sen, trött satan..

Inga kommentarer: