Sök i bloggen

tisdag 8 september 2009

inlägg 290 :)

Glad och exalterad idag :)
Igår ringde dom från Experium och sa att dom satt med min ansökan och ville att jag skulle komma upp på intervju v.39 :D
Det är det jobb jag sökt nu som jag absolut vill ha!
Blev så glad att jag stod här hemma och hoppade.
Sökte som lekvärd och hoppas verkligen på att jag får det :)
Ringde och pratade med hon som har hand om dagis i sälen. Hon ska till slutet på den här veckan vara någelunda färdig med platserna.
Det är tydligen ganska så mycket barn som ska in.
Här i Malung kan dom bara ge plats i öje eller yttermalung för tillfället.
Men i värsta fall så kan ju Hampuz gå kvar här i Malung och Nova får börja i Sälen.

Vi får ta flytt till sälen när vi hittar något, annars får vi flytta till Lima eller något närmare sälen.
Men just nu ser det ut som det gör och vi får vänta och se.

Försöker just nu få Nova att sova en stund, men det går inte så bra, hon har varigt vaken sen 6 och jag är ganska så trött, tur att jag gick och la mig ganska så tidigt igår iaf!

Nej nu måste jag försöka få henne att sova så jag får lägga mig på soffan och vila ögonen lite :)

Inga kommentarer: