Sök i bloggen

söndag 11 oktober 2009

vet inte riktigt vad..

..förutom att livet leker ibland.
Har städat och fixat idag, fan att jag ska bli så trött av alla hormoner bara!!! skönt att det snart är över iaf!
Har snöat över Malung idag. Det la sig ett tunt täcke över gården här, men sen vart det varmare och allt blev bara blött istället!

Var ner på Döl med Hampuz mellan 14-16.
Anton hade 5års kalas.
trevligt värre och en massa skratt så tårarna sprutade :D

Hämtade lite koftor till Nova från förrådet eftersom det börjar bli svin kallt här uppe nu.
Rensat ur mössor och vantar och allt på hatthyllan, FÖR mycket grejer!
I morgon blir det nog promenad och påhälsning :)

Längtar tills jag börjar i Sälen.
Har vant ögonen vid linserna nu! :) har dom nästan hela dagen, ska åka ner på synsam och få mig feta ögondroppar bara.. behövs!!

Nej ska nog ta mig en kopp kaffe, läsa en bok och bara njuta av att jag lever :D

Inga kommentarer: