Sök i bloggen

lördag 10 oktober 2009

Jobb och annat :)

Igår kväll ringde dom från Experium och sa att dom hade tyvärr inte någon fast tjänst att ge mig, men att jag fick välja om jag ville vara lekvärdinna åt barnen som följer sina föräldrar på konferenser och kurser på Experium. Eftersom det kommer att vara en förmiddagspassning så passar det mig utmärkt. :D
Jag kommer att hålla till i lekrummet med barnen.
Hon visste inte än hur länge tjänsten kommer att finnas, eftersom det kommer att finnas kurser osv året om så blir det nog längre. Det blir en timanställning,
får svar minst 2veckor innan dom aktuellt dagarna kommer att vara.
Skulle ha varigt bra om det hade varigt en tjänst på garanterade timmar i veckan, men det funkar ju inte riktigt så.. Men jag är glad ändå :D

Har fått ett erbjudande om lägenhet i Lima.
Första tjing på den när den är färdig, det är en 4 rums lägenhet på 120kvadrat för ca 4200:- i månaden + hushållsel.

Annars har det inte hänt så mycket.
Eller jo det har det väl, men inget jag tänker skriva här ;D
Kattungarna har iaf åkt nu, har lilla Malte kvar som åker om 1 1/2 vecka.

Hampuz ska på Kalas på dölgården i morgon.
Han bestämde att han och Henrik skulle åka eftersom Nova inte är bjuden, "så då får mamma stanna hemma med Nova så vi slipper dom en stund" sa han :D

Nej nu ska jag nog ringa svärmor och skvallra lite.
Sen ska jag ringa mamma och prata lite med henne också om kommande aktiviteter.....

Inga kommentarer: