Sök i bloggen

torsdag 15 oktober 2009

Öppna förskolan :)

Idag har jag tänkt mig att vi ska åka på öppna förskolan :)
Ska blir skoj.
Kommer nog att ta lite kort som jag får lägga upp sen, första ska Hampuz bada färdigt!
Han tappade sin marmeladmacka på magen och blev ett marmelad monster! :D
Novas lekhörna i vardagsrummet är helt färdig nu!
Hampuz älskar att ta ut sina bilar och sitta där och leka när Nova har gått och lagt sig :)

Mamma kommer upp på torsdag, så jag hade tänkt mig att vi skulle vara där uppe med henne tills på söndag när hon åker igen.
På måndag åker jag upp till Mora och är nog inte hemma fören sent är jag rädd.
Hanne kommer hit och tar barnen till Henrik kommer hem iaf!
Sen på Onsdag så åker jag upp igen, då följer Henrik med och Hanne kommer igen och passar barnen en stund.
Tar nog inte lika lång stund på onsdagen, men vi får väl se! att man ska behöva gå igenom så mycket krångel för en så enkel sak egentligen!

Nej nu ska jag börja göra iordning barnen så vi kommer iväg bort till kyrkan och får leka lite :)

Inga kommentarer: