Sök i bloggen

söndag 4 oktober 2009

trevlig lördag

Igår var vi, hela familjen och lekte lite hos Cissi och Jörgen.
Nova och Ester satt mest och kollade och rev ut leksaker, och snodde dom från varandra..
Hampuz och Willma hade skoj, dom var upp och lekte med lego och sprang runt som tokar.
Fika och hade det mysigt, sen vart det skrik och gråt så vi bestämde att vi fick åka hem och utfodra barnen, dom var nog ganska så hungriga.

på kvällen blev det lördagsmys med popcorn och chips framför tv:n, vi kollade på AFV.

Nova är förkyld..
I torsdags så var Nova Vaken och skrek varannan timme hela natten. satt uppe med henne och sov och slängde in Hampuz i våran säng så att han skulle få sova. Sov i Hans säng hela natten, men ett x antal störningar.
I fredags så åkte jag ock köpte nässpray till damen.
Jag fick gå upp klockan 2 och ta henne, sen sov jag inne i Hampuz säng hela natten, tror jag var upp 2-3 gånger till.
Fick gå upp i natt också och ta Nova. igen, men hon vaknade bara 2 gånger inatt :)
Eller ja, 1 gång i natt och 1 gång vid 5.

Nej nu måste jag gå och byta på min dotter, hon luktar! :D

Inga kommentarer: