Sök i bloggen

tisdag 4 augusti 2009

Tankar som kommer och går.

Har börjat läsa Melissas blogg.
Det får ju dom tankarna som alltid snurrar i mitt huvud att forstsätta. Ta vara på livet så gott jag kan!
tankar som kommer när barnen har lagt sig, oron när jag går in och stoppar om dom innan jag ska lägga mig. Bara att få känna det lugnet att se deras magar fortfarande rör sig när dom andas.
Men dom tankarna har ju funnits sen Andreas flyttade till himlen.
Rädslan för att jag själv ska få lämna jordlivet finns fortfarande kvar, är lättad varje morgon när jag vaknar av att Nova skriker, Hampuz vill ha frukost och Henrik suckar högt.. Vaknar med ett leende på läpparna, jag har min lilla familj och just då finns det inget som kan få den känslan av lycka att försvinna!

det är lite konstigt att det behövs tragedier hos andra för att man ska fatta vad man har och ska vara glad för!
Har fortfarande lagt en tanke åt Burra och Flisan varje dag. Kan verkligen inte släppa det heller.
Men som nog inte många skulle säga så är jag glad att det är jag som lever!
Jag får fortsätta att leva och ge mina barn en meningsfullt barndom :D
Sen om jag orkar hålla upp till dom bästa måtten kan väl diskuteras, men jag försöker iaf :D

Inga kommentarer: