Sök i bloggen

måndag 3 augusti 2009

Fint väder

Har varit fint väder i3 dagar nu :)
Igår blåste jag upp poolen till barnen och ställde den på balkongen. Nova plaskade runt 30minuter, sen tröttnade jag på att sitta därute och leka med henne så vi gick in :)
Plockade 1 liter svarta vinbär igår, idag så plockade jag 1 liter till, hade bestämt mig för att göra egen saft.
Så nu har jag gjort ca 2 1/2 liter färdig saft :)
Första gången faktiskt, till och med Henrik tyckte den var god :D

maria kom hit och hälsade på idag.
Höll på att sätta i halsen när hon kom in!! :D
Om jag inte hade haft sån mens värk och låg ner bäddad i soffan så skulle jag ha hoppat på henne :D

Ska sätta mig och söka ett jobb jag vill ha nu och sen ska jag hoppa in i duschen...
Sen blir det nog kaffe och Tv som gäller :D

1 kommentar:

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Oj, egen saft och allt -nu imponerade du på mig:.))

Tack för din fina kommentar också!:.))