Sök i bloggen

onsdag 5 augusti 2009

Solig dag i malung

Idag har det varigt jätte fint ute.
Maria åkte till sthlm igår igen och kommer nog inte tillbaka på att tag.
Mamma ville komma upp igen och det får mer än gärna.
Nu har jag och Henrik bestämt oss. Vi ska göra allt för att få en lägenhet i Sälen så fort som möjligt!
Jag har fortfarande inte kunnat söka jobbet jag absolut vill ha eftersom dom har fel på Server så det går inte att skicka in ansökan på deras rekryteringssida.

Men om jag inte får jobbet på Skistar så har jag en garanterad plats på städ med Henrik, vilket känns skönt, nu ska det bara ordna sig med boende :)
Ska skicka in en annons till Malungsbladet om lägenhet/villa eller liknade nära sälen.

Har så himla ont i huvudet, har läst nästan hela dagen idag, har fastnat i Denise Rydbergs bok Åse som jag köppte när mamma var uppe sist. Den är super bra och det går nästan inte att sluta läsa.
Måste till bokhandeln och lägga undan dom böckena av Denise som jag inte har köpt än :)
tror att det bara är 2 st som jag har missat a' ca 49-79:- st

nej nu ska jag ta och lägga mig på soffan och försöka se vad dom har för sig på Tv:n, får så dålig syn efter att jag har läst en hel dag. måste få mig starkare glasögon eller ska man satsa på linser den här gången kansek?

Inga kommentarer: