Sök i bloggen

lördag 1 augusti 2009

Kaffe och promenix


Sitter just nu och dricker kaffe, försöker att vakna till lite.
Hade ont i magen igår så jag somnade inte fören efter 2 inatt.
Vaknade då Nova ville ha frukost vid halv 5, sen fick jag sova till halv 7.

Idag blir det nog promenad i det vackra vädret.
Ska ta med mig barnen ner på byn och köpa kaffe iaf.
Får se om vi tar vägen ner, vet vart det brukar finnas smultron :)

Nova kan nu ställa sig mot soffan och vända sig mot bordet och ta saker därifrån :D
Så fort man sätter sig ner så kommer hon och klättrar upp på en.

Mobilen fungerar fortfarande inte att koppla in i datan, och jag som har tagit en massa nya bilder som jag skulle vilja lägga upp, men får se då om det går att lösa på annat sätt.
Ska försöka få in lite nya bilder på datan efter att jag skrivit färdigt.
Lägger upp lite bilder från när vi var på flygfältet på Dansbandsveckan iaf :)


1 kommentar:

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Åh, barnen är så snabba! Vips så har de lärt sig något nytt och man får ha en ännu vaksammare blick på dem:.)) En riktig sötnos är hon dessutom!:.)

Tack för din kommentar också! tack för att du vågar ta del av det som är så mångas verklighet -det är inte alla som vågar det...