Sök i bloggen

söndag 30 augusti 2009

1 vecka sen

Var ett tag sen jag skrev nu.
har varigt uppe hos mamma nästan varje dag efter Hampuz dagis, han går ju bara på dom nya 15 timmarna då dom bara får vara där mellan 8.30-11.30..
Helt sjukt, jag hinner ju knappt göra något alls när han är där.

Var upp och kollade på huset i sälen i Torsdags, det var ett super bra hus som har en massa potential, men kostnaden för bara boende skulle komma upp i mellan 8000-9000kr så det fungerar inte, även om jag skulle ha ett heltidsjobb (vilket inte fungerar med en bebis) så skulle vi sitta i samma skit som vi gör nu..
Lite synd men sånt är livet, vi får vänta på nästa tillfälle!

Nu har jag laddat in alla bilder så det blir ett inlägg med bilder sen också :)

Var nere på Malungs gatufestival igår :)
Hampuz kollade på brandbilar, räddningsbåt, ambulans och en bandvagn.
Han red en sväng på en ponny och så klättrade han på klätterväggen.
Vi lekte lite på lekplattsen, eller Henrik och Hampuz lekte och jag gick runt med Nova i vagnen.

Hampuz fick köpa en trisslott innan vi skulle upp till mamma, och vad hände? jo han vann 50kr :D Så vi ska åka och så ska han få ta 2 nya :)
Funderar på att fixa lite nu, kommer inte på någe mer att skriva just nu :)

Inga kommentarer: