Sök i bloggen

måndag 24 augusti 2009

hahaha

Jag tror att jag har haft den bästa veckan i mitt liv :D
i tisdags så åkte jag till mamma i Stockholm, det var meningen att jag skulle hämta henne och köra henne till öje, men så blev det inte :D
Stannade tills igår.
Första delen av veckan så åkte jag och mamma och barnen och shoppade och hälsade på både Mikis och Farmor på ingarö.
Sen vart det super fynd med barnkläder på Coop på värmdö, 7 plagg för 100kr, det var 75% på alla kläder och dom flesta kostade 69:- innan :D
Det vart fortsatt shoppande resten av veckan, på fredagen så ringde Marias chef och frågade om jag ville komma och hälsa på om jag kunde fixa barnvakt vill säga :) och mamma ställde upp som vanligt :)
Kom inte hem fören strax efter 2 på natten tror jag, det var super skoj och det var väl lite kaos en stund, men det funkade ändå :D
På lördagen så vart det Grönan med Maria och Thomas, oj så jag saknar dom 2 !!
Åt sockervadd och åkte lite, Thomas drog med oss på Insane!!
AAAAAh, den var fan super vidrig! Men oj så skoj :D
Blundade när vi var längst upp eftersom den sidan jag satt på vände sig neråt så det kändes som om jag skulle ramla ur!! men när vi kom till första "kurvan" så kollade jag och sen gick det inte att stänga ögonen igen, jävlar så udda åktur då! :D

Igår så tog vi med oss mamma och åkte uppåt landet igen :)
Så nu är vi hemma!
Nova skrämde livet ur mig och mamma när vi kom till Öje!
Hon hade suttit jätte dåligt i sin bilstol hela vägen och när vi tog ur henne och hon fick krypa runt lite så hängde hon med huvudet och fick nästan panik! Det var skit läskigt!
Hon kunde inte få upp huvudet så hon hade väl fastnatt så, fått nackspärr eller nått..
Fick masera upp det och sen blev det så lite nu och då.
Har ringt BVC och frågat om tips, om jag kanske ska byta stol till den större vi har så hon får sitta helt upp!!

Nej nu ska jag fortsätta packa upp lite och dricka lite kaffe :)

Inga kommentarer: