Sök i bloggen

onsdag 9 juli 2008

Hamnar jag i fängelse nu?

Var in och tvättade i badrummet, såg att jag faktiskt har tvättat pengar.. =D En 5 krona..

Har jobbat ensam på städ måndag och tisdag, men idag har jag bestämt mig för att vara hemma, hade så himla ont igår, det är ingen höjdare att försöka städa/bädda sängar när man är gravid och har börjat få foglossning.. Är nu i vecka 18+4..
Ska ringa lite samtal idag, både till FK, AF och MVC..

Flyttade ut Sessan och kattungarna i hallen inatt för att kattungarna skrek så fruktansvärt mycket, men i morse så var dom små odjuren inte i sin låda, Sessan har nog gömt undan dom på nått bra ställe, har inte hört något gnällande från dom heller..
Men det känns ju inte så tryggt att ha 5 kattungar gömda i lägenheten någon stans..

Jaja, ska fortsätta kolla på Roomservice och dricka mitt kaffe..

Inga kommentarer: