Sök i bloggen

fredag 18 juli 2008

Frisk och kry.. Äntligen =D

Man kan säga att jag är frisk nu. Har haft ont i nacken, men annars är allt super ok.
v.20 idag! nu är det bara 20 veckor kvar av svällande =D
Hade velat lägga upp lite kort sen vi var bort till maria och thomas, men henke har jobbat hela tiden så han har inte installerat kameran på datan. blää..

vi ska iaf upp och kolla på motorbanan idag och se om det skulle bli nått folkrace och sen ska vi väl gå på byn eller nått.
i morgon så är det lördag och jag ska jobba. sen har jag bara måndag och sen får vi se hur det blir, men det värkar som om jag inte kan jobba så mycket eftersom jag har sån jävla foglossning..
Gick på byn en stund med svärmor i går och vi gick från hemköp, på gågatan och genom parken och tillbaka till hemköp, jag kunde knappt gå mer, hade så fruktansvärt ont....

Jaja ska käka frukosten färdigt och sen hitta på nått.

Inga kommentarer: