Sök i bloggen

måndag 14 juli 2008

DBV- med feber och annat skoj..

Har haft feber i vågor sen i fredags. Inte så himla skoj.
Ringde Hotellet igår och fick mig ledigt tills på onsdag iaf! Men självklart så mår jag bättre redan idag, men ska ta det super lugnt iaf!
Jag och svärmor ska väl ner och kolla lite och fika lite sen iaf.
Ska in på bokhandeln och kolla och sen upp på IOGT för dom har 10kr utförsäljning, det brukar bara vara skräp, men ibland hittar man något användbart.

Jag och Hampuz var upp till mamma i lördags och åt middag. Lillebror och hans kompis är där och sen Conny och mamma då, det var mysigt, men låg och sov en bra stund med feber på soffan.
Var upp dit och grillade igår med Hampuz och svärmor, Malin och hennes kille Andreas var där också, och så kom Mikael och Agneta och Johan och åt också.
Henke kom när han hade slutat jobbet.
Det var trevligt, men sov en stund på soffan någon timme igår också där =D
Ganska skönt när man har en hel del människor runt sig som kan kolla Hampuz.

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen, känner mig svettig och äcklig efter all feber.

Inga kommentarer: