Sök i bloggen

onsdag 9 juli 2008

Gick ner på byn med Hampuz idag, fast besluten att jag skulle klara det utan att få ont.. Tji fick jag, redan innan bron så hade jag jätte ont.
Men på hemvägen så stannade jag och Hampuz vid ett dike och plockade smultron, små röda och jätte goda =D
Hampuz var jätte glad och plockade alla han hittade, mogna och omogna =D

Träffade på Sanna nere på Hemköp, hon ville komma och kolla på dom små tussiga djuren.
Nu har jag tagit fram dom från under våran säng iaf!
Fårse hur det blir i morgon på jobbet, Sanna skulle vara med och jobba iaf! =D

Jag får ta det super lugnt, för jag vet att jag kommer att köra stenhårt till att börja med och självklart få ut för det innan 12..
Ska fortsätta dricka mitt kaffe nu och vänta på att min super söta karl kommer hem.. ! =D

Inga kommentarer: