Sök i bloggen

tisdag 29 juli 2008

grilla och bada i öje.

JAg och Hampuz har ju semester den här veckan och bestämde oss för att åka till öje och grilla i mammas hus och sen gå ner och bada.
Plockade solmogna hallon och hade det mysigt medans grillen blev färdig.
Var lite knepigt att få till kolen eftersom jag inte hittade någon tändvätska.

Städade ur bilen när vi var där uppe eftersom det finns så man kan dammsuga ute, det blev fint, torkade av lite i bilen också, men det kom så mycket mygg så det gick inte, fick åka istället.

Kom hem, åt lite och nu är Hampuz ute med en av dom större flickorna här på gården. Fick en mamma-tröja av svärmor idag, Den var supersöt, Henke fick ett par byxor. Dom var jätte fina.

Ska typiskt gå och göra mig kaffe och bara njuta av att få sitta still en stund. Känns som jag sprungit runt hela dagen, vilket jag nog har gjort..
Posted by Picasa

Inga kommentarer: