Sök i bloggen

tisdag 15 juli 2008

19+4

Var aldrig iväg med svärmor, mådde så dåligt att jag låg i soffan och bara sov och ville inte mycket annat!

Var upp till Mora idag på provtagning och extra UL. Allt såg bra ut, men jag får inte äta godis eller dricka söta drycker!! Blä så tråkigt..
Har lyckats ta alvedon i tid i dag iaf! har inte hunnit få frossa alls förutom när vi kom hem.
Mamma, Henke, svärmor, jag och Hampuz var det som åkte upp.
Blev så trött och hade så ont i bäckenet (ut i ryggen och benen) när vi skulle åka hem och så kom alla på en massa saker som vi borde göra när vi ändå var där, så jag var nog ganska så butter!
Men så fort maten hade kommit ner i magen och gott kaffe hade förtärits så blev det bättre.

Ska kolla på Scrubs och sen gå och sova, jag och svärmor ska försöka hitta på något i morgon..

Inga kommentarer: