Sök i bloggen

fredag 24 juli 2009

Sälen - åh om man hade pengar..

Var upp till Sälen och hälsade på Henrik på jobbet igår.
Mamma och Conny var med och vi hade det riktigt trevligt.
Träffade på Hans på hans jobb, och köpte en korv till Hampuz, man fick med en dricka och så fick man en godispåse med gratis :D
Hittade en massa som jag skulle vilja köpa, men det gick inte riktigt.
barnen somnade på vägen hem och jag hade velat gå in på affären som ligger strax innan rondellen i sälen, en jätte stor affär med bara sportkläder typ :)
Men orkade inte, inge kul att gå och kolla om man inte kan köpa :SHittade en skit snygg jacka i H&M katalogen :) den kostar 399 och den ska jag köpa, måste åka till Mora då bara, eftersom det är på barn avdelningen så måste jag prova först..
Har lämnat bort nästan alla mina gamla jackor, har bara den gröna "kappan" kvar som jag fick av svärmor förra året :)
Så jag kan ju säga att jag kanske behöver en till :D

Funderar på att åka upp till Mamma och fortsätta på tavlan som jag ska hänga upp på barnens rum.
Färdig med luckorna på Hampuz säng, han tyckte det var jätte kul att måla lite :D
Vi skrev bokstäver och övade lite precis när jag hade satt dit luckorna.

Nej nu ska jag tvinga i mig lite mer kaffe så jag vaknar helt :D