Sök i bloggen

onsdag 8 juli 2009

.:Så minns jag Michael Jackson:.


När jag var liten lyssnade min stora syster mycket på Michael, vilket gjorde att jag fick alla låtar inpräntade i huvudet och tyckte att dom var riktigt bra!
När jag fick se filmen "Moonwalker" som kom ut 1988 så blev jag kär :D
Då under mina unga år lyssnade jag mycket på Michael Jacksons låtar, jag får en konstig känsla i magen när jag hör hans sångröst!
Vet inte varför, men jag kan ha lyssnat mycket på honom både när jag har varigt jätte ledsen och när jag har varigt super glad.
Jag har följt med och lyssnat på nya låtar, nyheter, haft mina egna åsikter om alla rykten.

Igår kollade jag på hela minnescermonin.
Jag måste erkänna att jag var lite uttråkad en stund och hade en känsla av att jag ville byta kanal, men när Brooke Shields talade kom både en och två tårar. Mot slutet hade jag inga torra kinder, speciellt inte när dottern Paris, 11 gick fram till micken och talade om sin far som den bästa! Föll sen gråtande i Janets armar.

Kan fortfarande inte fatta att det är sant!
MIN STÖRSTA BARNDOMSIDOL FÅR VILA NU.

Inga kommentarer: