Sök i bloggen

måndag 27 juli 2009

Mora

Var ner på Arbetsförmedlingen och skrev in mig idag, så förhoppningsvis frår jag dagisplats till Nova och ett jobb lagom till i mitten av November.
Efter det så tog jag och mamma och packade in oss och barnen i bilen och tog en sväng till Mora!
åkte på Lindex och H&M, en snabbis in på Cubus.
Åkte till McDonalds och åt lite, en cesarsallad som inte alls var någon höjdare!

Gick in en sväng på Dollarstore och köpte lite smått! Bland annat en pytteliten foppatoffel :D det var en nyckelring, men plockade bort smådelarna och gav den till Nova, den var rolig att bita på :D
Gnisslade ganska så rejält mot tandköttet! :D

Får se vad det blir i morgon.
Har lust att beställa lite nya kläder, såg att jag bara har 2 hela jeans som jag kan ha när jag måste vara lite "finare" klädd!
Men får se då, det är ju inte det billigaste!

Nej nu blir det kolla klart på Beck och sen blir det sängen.
Puss å hej.

Inga kommentarer: